جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 949722
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
شماره 80 و 81 دوماهنامه خلق

حوزه/ شماره هشتاد و هشتاد و یکم دوماهنامه تربیتی-اخلاقی خلق با صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی دارالهدی و با مدیرمسئولی عبدالعلی حجتیان زاده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماره هشتاد و هشتاد و یکم دوماهنامه تربیتی-اخلاقی خلق با صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی دارالهدی و با مدیرمسئولی عبدالعلی حجتیان زاده منتشر شد.

«کلام راهبر: انعکاس قرآن»، «حکایت صاحبدلان: دست یاریگر آیت الله بروجردی»، «دو کلید تغییر»، «از ترس عذاب تا شوق وصال»، «یک یا الله»، «سهر در سحر»، «فصل نجات»، «مراقبت از واردات و صادرات»، «بال و پربسته»، «رام کردن نفس»، «دو سین سحر و سلوک»، «تهجد عالمانه»، «جوشش سحری»، «سحر و سلامت»، «جز اهل تهجدکسی دیده نشد» و ... از مباحث مطروحه در این شماره از دوماهنامه خلق است.

     

در بخشی از این دوماهنامه به نقل از آیت الله ناصری آمده است:

مرحوم شیخ محمد کوفی به من فرمودند: «به هر درجه ای می خواهی برسی، شب بلند شو با خدا مناجات بکن. نماز شب خود را بخوان. دنیا می خواهی آنجا هست، آخرت می خواهی، این راه آن است. راه رسیدن به سعادت، راه رسیدن به تکامل، ارتباط با خداست برادر من. شب و نصف شب، تنهایی بلند شو و راز و نیازت را بکن. درد دلت را با خدا بگو. خدا یقینا جواب تو را می دهد» ایشان این حرف را به من زد و حرفی بسیار عالی است.

جدیدترین شماره از دوماهنامه خُلُق منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha