جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سلسله نشست های اخلاقی-گلستان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان اعلام کرد: سلسله نشست‌های آموزشی"درس هایی از زندگی و سیره علماء" ویژه طلاب پایه اول سطح دو مدارس علمیه خواهران گلستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا جمالی‌زاده بیان کرد: سلسه نشست های «درس هایی از زندگی و سیره علماء» ویژه طلاب پایه اول سطح دو مدارس علمیه خواهران این استان به صورت آفلاین و مجازی برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این نشست‌ها اشاره کرد و گفت: استعدادیابی و سنجش علمی، رشد و ارتقای علمی-مهارتی و اخلاقی طلاب، و استقامت و ثبات قدم طلاب در آغاز ورود به حوزه، از مهم‌ترین اهداف برگزاری نشست‌ها است.   

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان افزود: پس از ارتباط مستقیم و تشخیص لزوم دوره علمی برای طلاب پایه اول و بررسی اولویت نیازهای آنان، در ۲۰ جلسه کوتاه به منظور آشنایی با زی طلبگی و تقویت و تثبیت عملی رسالت حوزوی طراحی شد که هم اکنون در حال برگزاری است.

جمالیزاده اعلام کرد: قریب به ۲۱۰ نفر از طلاب پایه اول مدارس علمیه استان با عضویت در این نشست‌ها از مطالب و مباحث متنی و صوتی بهره‌مند می شوند. 

وی ادامه داد: به منظور تشویق و ترغیب طلاب شرکت‌کننده و هدفمندکردن برنامه و محتوای آموزشی، در پایان با برگزاری آزمون از سه نفر برگزیدگان فعال دوره تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان به مباحث آموزشی دوره پرداخت و عنوان کرد: در این جلسات به مباحثی همچون؛ لزوم داشتن برنامه معنوی، تربیتی و اخلاقی، کمال خواهی، اخلاص، عبودیت و انس با خدا و ثبات قدم و استقامت در راه طلبگی پرداخته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha