دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار صفایی با جانبازان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با سه نفر از جانبازان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز پنجشنبه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر با سه نفر از جانبازان استان بوشهر به نمایندگی از جامعه جانبازان استان به نام های ملکوتی جانباز ۴۵ درصد دوران انقلاب، اکبر بارانی جانباز ۶۰ درصد هشت سال دفاع مقدس و مسعود محمدی جانباز ۵۰ درصد مدافع حرم دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و با بیان ویژگی های از حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) نماد ایمان، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، صبر و استقامت و الگویی برای تمام تاریخ است.

وی افزود: جانبازان به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند و در راه اسلام و ولایت و حمایت از جامعه اسلامی، اعضای وجود بدن خودشان را به خداوند هدیه دادند و از خداوند بزرگی و منزلت، پاداش گرفتند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جامعه جانبازان نور چشم مردم و مایه حرکت های مجاهدت گرانه برای اقشار جوان، نوجوان و مردم عزیز هستند.

وی تصریح کرد: هر کدام از جانبازان عزیز ما خود یک مدرسه آموزش آموزه های انقلابی و اسلامی است و می توانند برای جوانان و مردم الگوهای بسیار مناسبی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: جانبازان ما به این خاطر اینقدر عزیز و محترم هستند که به حضرت ابوالفضل العباس(ع) اقتدا کردند و همانطور که این حضرت، محترم و الگو است جانبازان ما نیز محترم و الگو هستند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری از این سه نفر از جانبازان استان که به نمایندگی از جانبازان دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم استان حضور داشتند، با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha