پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر مدرسه ریحانه النبی اهرم

مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: عالم هستی و تمام آفرینش منتظر ظهور حضرت مهدی موعود(عج) هستند.

سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اهرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت قائم آل محمد(عج) گفت: نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، از خجسته ترین و پر برکت ترین اعیاد مسلمانان و فرصت مغتنمی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات معنوی و الهی است.

وی افزود: عالم هستی و تمام آفرینش منتظر ظهور حضرت مهدی موعود(عج) هستند و این انتظار روزی به سر خواهد آمد و با آمدنش ارزش های ناب دین مبین اسلام همچون رودخانه ای بر عرصه خاکی جاری و جریان می یابد و این وعده حتمی حضرت حق است و بشریت به سوی ظهور او پیش می رود.

بابایی نیا ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت، مردم شریف شهرستان اهرم همانند دیگر منتظران حضرتش، این عید خجسته را با امید دستیابی به صلحی پایدار در منازل خود جشن گرفته و دست به دعا برداشته و با احیای شب نیمه شعبان از درگاه ایزد منان توفیق درک محضرش و خدمت‌گزاری در عصر ظهور ایشان را طلب نمایند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) اهرم در این عید خجسته که به روز سربازان گمنام امام زمان( عج) نامگذاری شده است گفت: از درگاه احدیت برای سربازان گمنام امام زمان ( عج) که در عرصه مبارزه و جهاد، با ایمان و اراده ی استوار و چشمانی تیزبین، لحظه ای از رصد موذیانه دشمنان غفلت ننموده و برای حفظ و حراست از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی سخت تلاش می کنند،  سلامت و سعادت خواهانم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha