پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

حوزه/ بجز بخش ارتباط مستقیم تلفنی، سایر گروه های پاسخگویی مرکز ملی پاسخگویی در تعطیلات نوروز در خدمت هم وطنان عزیز می باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بجز بخش ارتباط مستقیم تلفنی، سایر بخش های گروه پاسخگویی اینترنتی بعلاوه بخشی دیگر از سایر گروه‏ها در تعطیلات نوروز فعال می باشند.

بر اساس این گزارش: مرکز ملی پاسخگویی، در راستای آسان سازی دسترسی به خدمات این مرکز، بر سامانه جامع خدمات پاسخگو متمرکز شده و تمام خدمات پاسخگویی خود را در این سامانه ارائه می کند. این سامانه که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می شود، خدمات متعددی از جمله خدمات ذیل را ارائه می کند.

امکان پاسخگویی آنلاین و آفلاین، ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان جستجوی هوشمند در بانک‏های پرسش و پاسخ مرکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان اشتراک گذاری محتوای تولید شده در تمام شبکه‌های اجتماعی، امکان دسترسی به سابقه گفتگوها و پرسش‌های خود، امکان رونوشت و ذخیره سازی سوالات پاسخ داده شده و سایر خدمات.

صندوق صوتی مرکز به شماره ۰۹۶۴۰۰ که پس از وارد کردن عدد ۱ با ثبت پرسش به صورت صورتی، پس از حداکثر ۲۴ ساعت، با وارد کردن عدد ۲ پاسخ قابل دریافت می باشد.

مخاطبان می توانند سؤالات احکام شرعی خود را با بیان نام مرجع تقلید خود، به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۰ پیامک کرده و حداکثر ۲۴ ساعت، پاسخ خود را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

کارشناسان پاسخگو در مرکز ملی پاسخگویی با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای مردم عزیز، در روزهای تعطیلات نوروز، در بخش های تخصصی قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی پاسخگوی سوالات هموطنان خواهند بود.

سامانه جامع پاسخگو:
امکان پاسخگویی متنی آنلاین و آفلاین

نسخه "اپلیکیشن پاسخگو"

cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

 نسخه "وب پاسخگو":

 User.pasokhgoo.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha