چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 950080
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
تصاویر / دیدار امام جمعه قزوین با جانبازان هشت سال دفاع مقدس

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم به مناسبت روز جانباز خدمت آقایان حسین حمیدی جانبار ۷۰ درصد، محمدعلی یعقوبی‌دوست جانباز ۵۵ درصد و مرتضی قاسمی جانباز ۵۰ درصد برسیم و سلام رهبر فرزانه انقلاب را خدمت این عزیزان برسانیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: شما جانبازان با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردید تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: هر چیزی که در راه خداوند اهدا شود، ارزشمند است و شما جانبازان نیز قسمتی از بدن خود را در این مسیر فدا کردید و خداوند نیز اجر این کار مهم را به شما عنایت خواهد کرد.

 امام جمعه قزوین در پایان عنوان کرد: برای جانبازان بهترین اقدام بازدید و عیادت از کسانی است که رنگ و بوی اخلاق حضرت عباس(ع) را دارند و در راه ایشان حرکت کردند و در راه آرمان‌های امام حسین(ع) کوشیدند و جانباز شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha