چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کریمی

حوزه/ حجت الاسلام کریمی گفت: بالغ بر ۹۷۰ جلد کتاب شریف صحیفه سجادیه از طرف بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی خریداری و برای قرار دادن آن ها در اختیار مساجد قم تحویل ستاد مردمی صحیفه سجادیه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام کریمی، امروز در گردهمایی ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد منتخب شهر مقدس قم با موضوع نشر معارف کتاب شریف صحیفه سجادیه که در سالن همایش های شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، بیان داشت: کارهایی که ما در این ستاد انجام داده ایم از نوع عملیاتی بوده که با کمک مردم عزیز اجرایی شده اند.

وی گفت: ما که تاکنون در ۶۷ مسجد در شب های سه شنبه برنامه صحیفه خوانی را برگزار کرده ایم.

رئیس ستاد مردمی صحیفه سجادیه بیان داشت: پیشنهاد داریم در مسجد یا کانون مسجد یک کلاس صحیفه خوانی برگزار نمایند؛ استاد نیز اعزام می کنیم.

وی افزود: از موضوعاتی شروع کنیم که مورد استقبال و نیاز مردم هستند. سعی کنیم در ترویج صحیفه سجادیه قدم برداریم.

حجت الاسلام کریمی گفت: بالغ بر ۹۷۰ جلد کتاب شریف صحیفه سجادیه از طرف بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی خریداری و برای قرار دادن آن ها در اختیار مساجد قم تحویل ستاد مردمی صحیفه سجادیه داده شده است.

رئیس ستاد مردمی صحیفه سجادیه عنوان داشت: مقام معظم رهبری در ۲۷ سال قبل از ما خواسته اند برویم صحیفه سجادیه را بخوانیم و در آن تدبر کنیم؛ ما می خواهیم محفلی با این موضوع و با محوریت مسجد مقدس جمکران برگزار نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha