جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه زنجان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از عملکرد پلیس در اجرای ماموریت های مربوط به چهارشنبه آخر سال و تمهیدات ایام نوروز گفت: اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نوید بخش امنیت ، آرامش و آسایش برای مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، در دیدار با سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان، با تبریک اعیاد شعبانیه و نورزو با اشاره به اقدامات شایسته ناجا در تامین نظم و امنیت مراسم ها بیان داشت : کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند که یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ماموریت ها با صلابت و اقتدار عمل می کند ، بیان داشت : هدف پلیس ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس در این ایام که همه در حال مسافرت هستند به مردم خدمت می کند تصریح کرد: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته وبه آن اعتماد دارند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه خدمت به مردم ارزشمند است و پاداش اخروی دارد، اظهار داشت: مردم ما مردمی متدین، قدر شناس و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت های نیروی انتظامی اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته در این مجموعه باعث کاهش انواع جرایم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی شده است.

پلیس با تمام توان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کند

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان زنجان، در ادامه این دیدار با تبریک سال نوع و اعیاد شعبانیه و ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال ۱۳۹۹ و تبیین ماموریت‌های پیش رو بیان داشت: پلیس با تمام توان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

وی با اشاره به اینکه لازمه امنیت پایدار همراهی ، همدلی و مشارکت مردم با تلاشگران عرصه نظم و امنیت است، گفت : اقدامات خوبی در سال ۹۹ در حوزه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر و ... صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تامین نظم و امنیت جامعه، اولویت پلیس است؛ اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری همه دستگاه های متولی، امنیت مطلوبی را در استان شاهد هستیم و با تقویت تعاملات، این روند نیز ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha