جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

استاد حوزه علمیه  قزوین گفت: ملت ایران در خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ماندگاری و فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: تغییر در طبیعت باید مقدمه تغییر در درون و قلب ها باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تحول در طبیعت باید مقدمه تحول در انسان باشد، یعنی گرایش ها، نیت ها، بصیرت و آگاهی انسان که متحول شود به همین جهت یکی از فرازهای دعای سال حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ؛ می باشد یعنی خدایا حال ما را به بهترین حالات تغییر بده. با این جمله انسان کمال طلبی خود را به اثبات می رساند و بهترین را می خواهد.

وی عنوان کرد: برای تحول بزرگ در زندگی باید برنامه ریزی و سازماندهی خوبی داشته باشیم که بدانیم از کجا شروع کنیم و کجا باید به انتها برسانیم.

مدیر سابق حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: نوروز تغییر وتحول از وضع موجود به وضع مطلوب است و این ایام یک دگرگونی در طبیعت و قدرت نمایی خدای متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین به موضوع مهم انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: تمام تلاش دشمن بر کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات است تا ببیند مردم در گام دوم انقلاب اسلامی همانند ادوار گذشته حضوری پررنگ دارند یا نه؟ بنابراین، این همایش ملی برای استکبار جهانی از زوایای مختلف بسیار مهم است.

 وی ادامه داد: دشمن صحنه انتخابات را فرصتی مغتنم می داند تا پی ببرد که چه میزان تحریم ها و تهدیدها روی انگیزه، رغبت و مشارکت مردم از لحاظ کمّی و کیفی اثر گذاشته است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: ملت ایران در خرداد ۱۴۰۰ با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ماندگاری و فرامو ش نشدنی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha