جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمود ابوترابی - مازندران

مدیر حوزه علمیه مازندران به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و گفت: تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به طور حتم نوید بخش افق های روشنی برای ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و گفت: تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به طور حتم نوید بخش افق های روشنی برای ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری هر ساله، مسیر حرکت کشور را در سال پیش روی تعیین می کنند، افزود: تأکید ایشان در سال های اخیر بر تقویت تولید داخل نشان دهنده اهمیت و جایگاه توان داخلی کشور است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کشور برای عبور از مشکلات و فشارهای خارجی نیازمند تقویت توان داخلی است، خاطرنشان کرد: بی اثر کردن تحریم ها و فشارهای خارجی تنها با رونق تولید داخلی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که ایران اسلامی از ظرفیت های بالایی برای رشد اقتصادی برخوردار است، تصریح کرد: اگر موانع پیش روی تولید در داخل برداشته شود به طور حتم شاهد رونق تولید و تقویت اقصاد داخلی خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تأکید مجدد مقام معظم رهبری بر مسأله تولید داخل نشان از تقویت بیشتر این حوزه از سوی مسئولان کشور است، خاطرنشان کرد: همان طور که ایشان در پیام نوروزی خود فرمودند باید ضمن پشیبانی های لازم از تولید، موانع پیش روی این بخش نیز برداشته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران، نقش دولت و مجلس در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری را محوری و تعیین کننده دانست و تصریح کرد: مسئولان کشور باید به دور از هر گونه حاشیه پردازی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مسئولان باید توان و ظرفیت داخلی کشور را باور کنند و در مسیر تقویت آن گام بردارند، ادامه داد: تا زمانی که این باور قلبی در برخی مسئولان کشور وجود نداشته باشد، کارها به کندی پیش خواهد رفت.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی تقویت توان و ظرفیت داخلی کشور است، افزود: نباید با برخی تصمیمات نادرست مسیر را برای تولید کننده واقعی ناهموار کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که وظیفه دولت و مجلس، هموار کردن مسیر برای رونق تولید داخل است، خاطرنشان کرد: همه بخش های کشور باید برای تقویت تولید و برداشتن موانع این بخش مجاهدانه تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha