سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه /  استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین شهر اقبالیه ضمن تبریک سال جدید و ماه پرفضیلت شعبان، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت شریف ایران، به مسئله مهم و سرنوشت ساز  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و بیان کرد: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم برای خود مردم و نظام است و اولویت اول در انتخابات مخصوصا در این مقطع کنونی حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای است که پایه‌های انقلاب را تحکیم می‌بخشد و بر اقتدار نظام می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است، هرچه مشارکت عمومی بیشتر باشد قدرت نرم کشور به مراتب بیشتر می‌شود، لذا باید کمک کنیم در انتخابات میزان مشارکت عمومی را بالاتر ببریم.

فاطمیان ادامه داد: نگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هم همین است، چرا که حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب و راه را برای پیشرفت کشور باز می‌کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری پرظرفیت و سرشار از فرصت است و ما گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ایران قادر است قله‌های پیشرفت و عدالت را به نفع آحاد مردم فتح کند و این اتفاق هم خواهد افتاد.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: انتخابات مایه عزت و افتخار و در واقع یک رکن اساسی است، چرا که نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است و مسئله انتخابات، استمرار مردمی بودن نظام است.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در فرآیند انتخابات مورد توجه قرار گیرد، بحث امانت‌داری است که این موضوع باید از سوی مجریان و ناظران انتخابات به دقت انجام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha