شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیروی انتظامی یک نیروی محبوب در بین مردم است و در راه حفظ ارزش ها از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، با حضور در جمع مرزبانان استان مازندران، ضمن تبریک فرارسیدن ایّام شعبانیه و ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) با اشاره به سخنان مقام معظّم رهبری (مدظله العالی)، کشور جمهوری اسلامی ایران را متعلّق به امام عصر(عج) نامید و اظهار داشت: از خدای متعال می خواهیم در شرایط کنونی و در همه حالات کشور ما را به ساحل نجات الهی برساند.

وی، با ابراز خرسندی از حضور در دیار علویان، بیان داشت: مازندران مهد تشیّع و مهد مردمانی مؤمن و ارادتمند به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت(ع) است و مردمان آن، مردمانی از جنس تلاش، خدمت و عبادت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، پیرامون استحکام معنوی گفت: مراد از استحکام درونی، استحکام بنیه معنوی آحاد کارکنان نیروی انتظامی است؛ اگر فردی در راه خداوند، حتی یک قدم بردارد؛ ذات اقدس الهی او را صیانت و حفظ می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه بین مفهموم امام و مفهوم انقلاب پیوند وسیع و ناگسستنی وجود دارد، تصریح کرد: هرجا سخن از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقلال، آزادی، آزادی خواهی اعتراض و قیام است، نام امام(ره) به طور طبیعی و خود به خود به ذهن ملت‌ها خطور می‌کند که با یاری پروردگار آن را به نتیجه رساند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، امام خمینی(ره) را شخصیتی بی نظیر در تاریخ اسلام و جهان برشمرد و بیان داشت: بعد از غیبت حضرت ولی عصر(عج) افراد بسیاری در سراسر دنیا تلاش کردند تا حکومت اسلامی را در دنیا تشکیل دهند، امّا تنها کسی که در تحقّق این امر موفّق بود حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی در مقابل تهدیدات هم در قرآن آمده است «فَاستَقِم کَما أُمِرتَ» یعنی مقاومت. الگوی این مقاومت هم مقابل چشمان ملت ایران هست و آن شخصیت والای امام خمینی است که در هنگام شروع مبارزه با دست خالی، در حوزه علمیه قم و مورد تحریم حکومت وقت آن زمان بود؛ اما مقاومت کرد و انقلاب را به پیروزی رساند و نمونه دیگر، حضرت آقا، ولی امر مسلمین که پرچم را به دست گرفته و سر سوزنی از خط امام عدول نکرده و همچون امام عزیز، هیچ کرنش و لغزشی در مقابل مستکبران جهان انجام نداده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با اشاره به وظایف خطیر مرزبانی، خطاب به مرزبانان گفت: شما در خط مقدم هستید و می توانید در کمک رسانی به نظام در عبور از شرایط حساس کنونی، نقش مهمی را ایفا کنید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند نیروی انتظامی با عمل صحیح خود می تواند به اندازه ۱۰ دستگاه برای نظام جمهوری اسلامی آبرو جمع کند و تولید قدرت مشروع کند، لذا فرماندهان و مدیران مرزبانی، باید نگاه ویژه ای به شرایط موجود در مرزها داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلیمن ادیانی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریتی و جغرافیایی نیروی انتظامی ادامه داد: "امنیت" و "سلامت" از برترین نعمت هاست، تامین و توسعه نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است و بر ایفای این نقش، فرصت و توفیق خدمت گزاری خداوند متعال را شاکریم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما می‌دانیم که نیروهای مسلح تحت اشراف و هدایت های داهیانه رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" دائماً در حال نو شدن، تحول و همچنین رسیدن به تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ایشان بیش از هر فرد دیگری به نیروهای مسلح اشراف دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، افزود: اگر باور کنیم خداوند به هر کاری قادر است، بن بست نخواهیم داشت. خداوند در قرآن کریم فرموده: «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم» و این تقدیر خداوند است که هر کس او را یاری کند، پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اگر نیت ما درست باشد، پلیس در تراز انقلاب اسلامی تحقق می یابد، گفت: اگر اعتقاد به ولایت داشته باشیم عمل ما مورد قبول است، چرا که بر اساس فرمایش های امام صادق(ع) شرط قبولی عبادات، اطاعت از ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، تصریح کرد: حرکت در مسیر نورانی زندگانی ائمه اطهار(ع) مهمترین راه سعادت ما انسان ها است و هر که در این راه پر نور قدم بگذارد، بی شک جزء رستگاران و هر که در مسیر مخالف قرار گیرد جزء زیانکاران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان نیروی انتظامی بازوی توانمند نظام هستند و همواره صادقانه‌ترین تلاش‌ها را برای امنیت مردم از خود نشان داده اند، تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی محبوب در بین مردم است و در راه حفظ ارزش ها از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به جایگاه رفیع نیروی انتظامی در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به استناد به کلام نورانی فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله دانست، خاطرنشان کرد: این مدال افتخار را برای سبزپوشان نیروی انتظامی به یادگار نهاده است و این مجموعه خدوم از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رساندن ناجا به تراز انقلاب را وظیفه یکایک کارکنان دانست و بیان داشت: برای رسیدن به این امر می بایست شبانه روز تلاش کرد تا ان شاءالله، زینت اهل بیت (ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha