پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر / تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با حضور سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری تصریح کرد: در حوزه انتخابات دستورالعمل هایی به استان ها ابلاغ کردیم که انتخابات خوب و پرشور باشد و امنیت آن به بهترین نحو ممکن برقرار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه سردار حسین اشتری امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی که در قم برگزار شد،در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر (ع) و نیمه شعبان اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام ایام سال ماموریت های زیادی اجرا می کند ؛ این ماموریت ها تعطیل بردار نیست و کارکنان ناجا مدام در حال خدمت رسانی هستند.

وی گفت: کارکنان از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین در آماده باش هستند ان شاء الله بتوانیم در این مدت خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت این ایام ماموریت تامین امنیت مرزها را نیز بر عهده دارد البته سازمان های دیگر به این نیرو کمک می کنند اما مسئولیت اصلی بر عهده نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار امسال " تولید ، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها" گفت: هر کس باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما در ارتباط با این شعار در ناجا کارگروهی تشکیل دادیم تا این شعار محقق شود، در بحث مبارزه با قاچاق کالا و تامین امنیت برای سرمایه گذاران برنامه هایی در دستور کار نیروی انتظامی قرار خواهد داشت.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: از آغاز این بیماری پلیس دوشادوش کادر درمان خوش درخشیده و خدمت رسانی در این حوزه جزء افتخارات ما است.

سردار اشتری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری تصریح کرد: در حوزه انتخابات دستورالعمل هایی به استان ها ابلاغ کردیم که انتخابات خوب و پرشور باشد و امنیت آن به بهترین نحو ممکن برقرار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha