سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار فرمانده ناجا به آیت الله اعرافی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در دوران کنونی آلمان، انگلستان، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما صف آرایی کرده اند و باید جامعه آنقدر قوی باشد و اخبار اهل بیت(ع) را درک کند تا در مسیر گام بردارد و فتنه ها را بخوبی بشناسد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با فرمانده ناجا که در قم برگزار شد،اظهار داشتند: کار پلیس بسیار باعظمت است؛ چون امام سجاد (ع)  می فرمایند:" بالاترین عبادت خدمت به مردم است" و بنابراین خدمت شما در درجه اول قرار دارد .

ایشان افزودند: امام صادق (ع) می فرماید:" سه چیز مردم به آن محتاج هستند؛ اول امنیت که سرلوحه کار شما است و شامل امنیت مالی، فکری و سیاسی می شود، دوم اجرای عدالت و سوم فراوانی و ارزانی نعمت است، تا مردم در مضیقه نباشند و خداوند شما را توفیق داده در این سه چیز تلاش می کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه بر شناخت زمان در روایات تاکید فراوانی شده است تصریح کردند: امام صادق (ع) می فرمایند :"عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد"، زمان یعنی شناخت حوادث و فتنه ها و این مهم توفیق می خواهد.

ایشان گفتند: در جلد ۵۵ بحار الانوار که اخبار آخرالزمان است، شناخت زمان بسیار مهم است، اما شناخت آخرالزمان مهم تر از آن است، در روایت آمده امام زمان (عج) ظهور نخواهد کرد مگر اینکه دنیا را فتنه فرا بگیرد.

این مرجع تقلید اظهار کردند: در دوران کنونی آلمان، انگلستان، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل ما صف آرایی کرده اند و باید جامعه آن قدر قوی باشد و اخبار اهل بیت(ع) را درک کند تا در مسیر گام بردارد و فتنه ها را بخوبی بشناسد.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: امام خمینی(ره) اسلام واقعی و اسلام مستضعفان را آورد و دشمنان از این بابت همیشه نقشه دارند و آرام نمی‌نشینند، بنابراین باید زمان و دشمنان را شناخت، راه نیروی انتظامی روشن است شما در این مسیر قرار دارید و نکته مهم شناخت حق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha