پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / تودیع و معارفه امام جمعه قهاوند

حوزه/ مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در همدان گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی با ستاد استانی و شرایط موجود در استان، اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در سراسر استان با رعایت تمامی موارد بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد مولایی، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک آغاز سال نو و اعیاد ماه شعبان، و با آرزوی ریشه کن شدن هر چه زودتر ویروس منحوس کرونا، اظهار داشت: برگزاری و عدم برگزاری نمازهای جمعه مبتنی بر تصمیم و نظر ستاد ملی و استانی کرونا و بر اساس وضعیت شیوع این بیماری در هر منطقه می باشد.

وی افزود: بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و هماهنگی با ستاد استانی و شرایط موجود در استان، اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۰ در سراسر استان با رعایت تمامی موارد بهداشتی اقامه خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان همدان با بیان اینکه از نمازگزاران عزیز می‌خواهیم تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، خادمان نماز جمعه را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم عبادی سیاسی همراهی کنند، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده از اقداماتی است که نمازگزاران نسبت به رعایت آن باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته مرکز استان نیز به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha