چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اتحاد کودکان مسلمان، مسیحی و یهودی استرالیایی برای کمک به سیل‌زدگان

حوزه/ درحالی که سیل در سواحل شرقی استرالیا، یکی از بدترین سیل‌ها در دهه‌های گذشته بوده، جمعی از کودکان مسلمان، مسیحی و یهودی در استرالیا برای کمک‌رسانی به قربانیان با هم متحد شده و به پختن غذا مشغول شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، کودکان مسلمان، مسیحی و یهودی در استرالیا، برای کمک‌رسانی به قربانیان سیل با هم متحد شدند. و دانش‌آموزان به پختن غذا و بیسکوییت برای کارکنان خط مقدم مبارزه با سیل و قربانیان دور هم جمع شدند.

 کمتر از دو سال پس از آتش سوزی در سراسر استرالیا ، سواحل شرقی این کشور شاهد بدترین سیل در دهه‌های گذشته بوده است. در تلاش برای مقابله با اثرات سیل ، کودکان مسلمان ، مسیحی و یهودی این هفته در یک آشپزخانه اجتماعی گرد هم آمدند تا کمک کنند.

این آشپزخانه بزرگ با کمک دانش‌آموزان و با نظارت بزرگان مذهبی از هر سه جامعه دینی اداره می‌شد که رهبری آن را یک نهاد مذهبی با نام «با هم برای انسانیت» به عهده داشت. و این سازمان سالانه میزبان ابتکارهای مشابهی است.

چاباد دیوید اسلاوین، روحانی یهودی در این باره به خبرنگاران گفت: بسیار فوق العاده است که کودکان در کنار هم کار می‌کنند زیرا سیل انتخاب یا تبعیض نمی‌شناسد.

گفتنی است در سیل اخیر در رودخانه کولو در استرالیا، مزارع زیادی دچار آبگرفتگی شده اند و بسیاری مجبور به ترک خانه‌های خود گشتند.

پس از روزها باران شدید، مردم شرق استرالیا روز سه شنبه آسمان آبی را تجربه کردند.

لازم به ذکر است، این اولین بار نیست که مسلمانان به مناطق ویران شده در استرالیا کمک می کنند. سال گذشته ، مسلمانان استرالیا گرد هم آمدند تا به مردم آسیب دیده از آتش سوزی که در این کشور ویرانی‌های زیادی را سبب شده بود، کمک کنند.

در ژانویه سال ۲۰۲۰ ، اعضای یک گروه محلی مسلمان استرالیایی برای حمایت از آتش نشانان خسته به یک شهر آتش سوزی در استرالیا سفر کردند.

در شهر دیگری ، اعضای جامعه اسلامی نیوپورت پس از دیدن اثرات مخرب آتش سوزی، به یگان آتش نشانی داوطلب جانسونویل در شرق گیپسلند پیوستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha