جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روح الله بجانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز در جلسه بصیرت افزایی طلاب جهادی که بصورت آنلاین برگزار شد، گفت: فتنه جدید دشمن، فتنه قهر مردم از نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) تبریز، در جلسه بصیرت افزایی طلاب جهادی که بصورت آنلاین برگزار شد، گفت: فتنه جدید دشمن، فتنه قهر مردم از نظام اسلامی است. 

وی ادامه داد: فتنه پیچیده قهر، برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است. این فتنه توسط جریان نفوذ مدت هاست که برنامه ریزی شده و در حال اجرا است. ابتدای این فتنه با ایجاد خلل در امور صنعت و سرمایه گذاری است و در سال های اخیر شاهد تعطیلی مراکز صنعتی بودیم و این امر موجب ضرر صنعت کشور و کارگران گردید. 

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) تبریز ادامه داد:  ایجاد صفوف خرید مرغ، مردم را نسبت به کار آمدی اقتصادی نظام بدبین کرده است و در آستانه انتخابات آثار سوئی توسط فتنه گران صورت می گیرد. در فتنه ۸۸ قرآن و مسجد آتش زدند و در فتنه ۱۴۰۰ دل مردم را آتش زده اند. 

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با حضور در صفوف خرید مرغ، تنها برای بررسی وارد میدان نشده است، بلکه به خوبی فتنه را تشخیص داده و به مقابله با فتنه قهر به پا خاسته است. سبک ایشان مقابله با فتنه قهر است. حتی آنهایی که سال ها با نظام اسلامی قهر کرده بودند زیر چتر ولایت آورده شده است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) تبریز  ادامه داد: فتنه قهر با دو رویکرد در ایام پیش رو در حال وقوع است. قهر ابتدایی در قالب قهر از مشارکت عمومی و کاهش در صد مشارکت در انتخابات است. بخش دوم قهر از افراد وفادار به نظام و رای دادن به افراد غیر صالح و مخالف در صورت حضور و مشارکت است. راهکار فتنه ستیزی حضرت آقا خیلی کار ساز است. تواصی و یا توصیه مردم به حقیقت و صبر، بسیار کار ساز است. 

حجت الاسلام بجانی در پایان از راه اندازی نهضت تواصی برای اولین بار در تبریز خبر داد و گفت : طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع)تبریز در لبیک گویی به فرامین امام خامنه ای نهضت تواصی را تشکیل داده و از عموم دلسوزان دعوت به همکاری می نماید. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    1 1
    خیلی عالی