جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرمنطقه سه شهرداری قم

حوزه/ مدیر منطقه سه شهرداری قم از برپایی ایستگاه فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان در ابتدای عوارضی قم- تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین ورودی‌های قم در شهرداری منطقه سه واقع‌شده است برنامه‌ریزی لازم برای راهنمایی مسافران و اجرای برنامه‌های مرتبط صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه سه قم به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ و میلاد امام زمان(عج)، فضاسازی و زیباسازی لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم با نصب بیلبورد و پرچم‌های متبرک بنام حضرت مهدی (عج) انجام داده است.

روحانی وزیری با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد کرونا، نصب چادر در بوستان‌های شهر قم به‌ویژه بوستان‌های ولایت، فدک، بنیادی و سلام ممنوع است، تصریح کرد: در این راستا نیز با نصب بنر اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به مناسبت نیمه شعبان علاوه بر نورافشانی در سطح این منطقه برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نیز در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در این منطقه از شهرداری برگزار می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از برپایی ایستگاه فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان در ابتدای عوارضی قم- تهران خبر داد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha