جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 950827
۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مسابقه بزرگ کتابخوانی

حوزه/ معاون بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) خبر داد.

حجت الاسلام هادی بردبار، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک میلاد حضرت حجت(عج) از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی به همین مناسبت خبر داد و اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان با همکاری ارگان‌های فرهنگی مرتبط، به جهت ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی بیشتر جامعه با ویژگی‌های شخصیتی حضرت حجت(عج)، اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی از کتاب "یگانه دهر" تالیف حسن محمودی، خواهد کرد.   

وی افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و دریافت فایل کتاب و پاسخنامه، به کانال بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) همدان در پیام رسان ایتا به نشانی @bonyadmahdaviiat۹۹ مراجعه کرده و فایل مورد نظر را دریافت نمایند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) همدان با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در مسابقه، باید کد پاسخنامه را به صورت یک عدد ۱۲ رقمی به شماره ۱۰۰۰۰۳۲۵۲۱۸۷۴ پیامک کنند، گفت: آخرین فرصت شرکت در مسابقه پایان ماه شعبان می‌باشد، و پس از آن به ۳۱۳ نفر از افراد برگزیده در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha