دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نذر قربانی

حوزه/دبیر اجرایی ستاد خادمین افتخاری ایرانی عتبه حسینی از ذبح و قربانی بیش از ۱۰۰ رأس گوسفند در روز نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید احسان سرکشیکیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در سال‌های اخیر و در ایام نیمه شعبان خادمان این ستاد تحت هیئت ثارالله خدماتی را در بلوار پیامبر اعظم برای عاشقان و دلدادگان حضرت مهدی (عج) داشتند که در دو سال اخیر به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این خدمات به نحو دیگری در حال انجام است.

وی ادامه داد: امسال نذر قربانی را در نظر گرفتیم به‌منظور حمایت از خانواده‌هایی که در استان از نظر مالی در تنگنا هستند.

سرکشیکیان بیان داشت: مردم با کمک‌های خودشان می‌توانند در این امر خیر کمک‌رسان ما باشند تا الان بیش از ۱۰۰ رأس گوسفند قربانی برای ذبح خریداری شده است.

وی ابراز داشت: گوشت‌ها با بسته بندی صورت گرفته و با هماهنگی که با مدیران محلات ستاد کریمه اهل بیت (س) داشتیم به دست نیازمندان خواهد رسید.

دبیر اجرایی ستاد خادمین افتخاری ایرانی عتبه حسینی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌ها در نیمه شعبان جشن کوچه به کوچه است که به صورت خودرویی بچه‌های سخا الحسین در محلات حضور پیدا می‌کنند و به همشهریان بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد

وی ادامه داد: ۶۰ تیم در قم آماده شده که در محلات حضور پیدا کنند البته ستاد خادمین از سراسر کشور عضو فعال دارد به طوری که جشن کوچه به. کوچه در سراسر کشور برگزار می‌شود

سرکشیکیان به حضور خدام در عراق نیز اشاره کرد و بیان داشت: در آخرین مراسم اربعینی که قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار شد هزار نفر از خادمان این هیئت حضور داشتند که قطعاً بعد از پایان این بیماری این حضورها در مراسم‌های مختلف تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر این در طی سال همواره دوره‌های آموزش و جذب خدام را داریم که برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha