جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: اعتماد به داشته ها و سرمایه های انسانی و مادی داخلی و عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با بیان اینکه با شروع مجلس انقلابی و انجام وظایف تقنینی، قوانین خوبی تصویب شد، اظهار کرد: قانون خرید تضمینی محصولات اساسی و کشاورزی، قانون لغو تحریم ها،  قانون جمعیت و تعالی خانواده، قانون بودجه و بسیاری از  قوانین در دست اقدام، همچنین در وظیفه نظارتی بسیاری از امورات مانند سؤال و تذکر و تحقیق و تفحص اتفاق افتاد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ساخت واکسن کرونا  از افتخارات سال گذشته بود، خاطرنشان کرد: سال گذشته قوه قضائیه، سند تحول قضایی را اعلام کرد که نقطه امیدی است.

وی افزود: دل نگرانی های زیادی نیز در سال گذشته داشتیم که بورس یکی از نگرانی های مردم بود و ثروت و اموال مردم را به فنا داد؛ عدم کنترل قیمت ها از مسائلی بود که مردم را آزرده کرد و همچنان وجود دارد.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نخستین لحظات سال ۱۴۰۰، شعار سال را یک شعار اقتصادی مطرح فرمودند و این تاکید یعنی امروز مجلس که با قوت و قدرت پیگیر مطالبات مردم است باید برای رسیدن به آنها پیگیر عملیاتی شدن شعارهای اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها، شعاری است که رهبری فرمودند، ادامه داد: متاسفانه مدیریت در عرصه اجرا یک مدیریت واداده بود، در سال گذشته به خاطر پالس های مثبتی که به غربی ها داده شد، در کشور بعد از سردار دلها (سردار سلیمانی) شهید فخری زاده را از دست دادیم.

نماینده خمینی شهر در مجلس اضافه کرد: در سال جدید دو حادثه و واقعه مهم را پیش رو داریم، انتخابات ریاست جمهوری و دیگری انتخابات شوراهای اسلامی شهر؛ ما نیازمند یک دولت جوان حزب‌اللهی، جهادی، عدالت‌محور، معتقد خدمت به محرومین و باتقوا هستیم.

وی تصریح کرد: جبهه انقلابی همانگونه که برای انتخاب نمایندگان به میدان آمد، باید برای این دو رویداد مهم نیز وارد عرصه شود و بر روی گزینه ای با چنین صفاتی اجماع کند، همچنین در عرصه شوراهای اسلامی در سراسر کشور باید انسان هایی با همین خصوصیات و افرادی پاکدست و به دور از رانت و رانتخواری را بر مسند مدیریت شهرها حاکم کنند.

نقدعلی ابراز کرد: اعتماد به داشته ها و سرمایه های انسانی و مادی داخلی، راه برون رفت از مشکلات بوده و اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات است.

وی با اشاره به مباحث فرهنگی عنوان کرد: امروز شیاطین می خواهند عقیده و اخلاق نسل جوان ما را خراب کنند؛ هدف از شهادت شهدا، علاوه بر عدالت اقتصادی، بحث فرهنگ دینی از جمله حجاب، دیانت، نماز ، روزه و واجبات شرعی بود، ما امروز نیازمندیم در این فضای ارتباطی به یک بستر امن اینترنتی و شبکه ملی اطلاعات که مجلس انقلابی به دنبال آن است، برسیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha