جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: سربازان گمنام خالصانه در خدمت نظام، انقلاب و رهبری هستند و ایران اسلامی در سایه ایثار آنها در امنیت کامل به سر می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک ولادت باسعادت آخرین منجی بشریت حضرت ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تقدیر از تلاشهای ارزشمند و مخلصانه آنها در جهت تامین امنیت کشور  گفت:  ملت ایران به خود می بالد که جوانانی برومند و مومن در کنارآ نها چون کوه ایستاده اند و اجازه نمی دهند کوچکترین آسیبی به این ملت و دستاوردهای انقلاب وارد شود.

مدیر حوزه علمیه  قزوین خاطرنشان کرد:  این تفکر غلط در بین قدرت های به اصطلاح بزرگ دنیا وجود داشت که می توانند ایران اسلامی را  همچون کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، بحرین، یمن و...ناامن کنند، غافل از اینکه جوانان برومند تا امروز تمام توطئه های آنان را خنثی کرده اند.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان و منطقه است و نقش و جایگاه آن در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی انکارناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: ایران اسلامی  به برکت حضور به موقع و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) بر دشمنان داخلی و خارجی، توانسته به منطقه ای امن تبدیل شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) جان بر کف و بدون لحظه ای غفلت، هوشیارانه به صیانت از آرمان های انقلاب پرداخته و امروزه دشمن با تمام وجود لمس می‌کند که در هیچ نقطه‌ای، از چشمان بیدار و هوشیار سربازان گمنام امام زمان (عج) پنهان نیست.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگرچه خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت خاموش جریان دارد، اما در بسیاری از برهه های حساس توانسته آسیب و تهدید را در نطفه خفه کرده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین شکل حراست کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نیروهای بصیر، هوشمند و غیور وزارت اطلاعات در عین اینکه نقش مهمی در تامین امنیت پایدار کشور دارند، اما مظلوم ترین افراد جامعه هستند، زیرا بدون نام و نشان در عرصه های مختلف، استوار، اما گمنام حضور فعال و موثر دارند، به گونه ای که اقتدارشان همه دستگاه ها و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی جهان را به تحیر واداشته است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha