جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیزده به در را در خانه می مانیم

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تاکید و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش کرونا و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل بمانند.

 حجت الاسلام علی شرف پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین با تبریک سال نو به موضوع طبیعت پرداخت و گفت: همه مردم   باید در حفظ محیط زیست پیشگام باشند، چرا که همکاری مردم می‌تواند به داشتن یک شهر پاک با چهره زیبا کمک شایانی کند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین خاطرنشان کرد: همه ساله بنابر سنتی دیرینه و باستانی روز سیزدهم فروردین که روز طبیعت نام دارد، به همراه خانواده به دامن طبیعت رفته  و در همین زمینه تاکیدهایی در خصوص حفظ محیط زیست می شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  توجه و اهمیت بخشیدن به محیط زیست آرامش را به دنبال دارد، چرا که زندگی تمام انسان ها و موجودات به محیط زیست وابسته است و نبود آن به هیچ وجه ممکن نیست.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: زندگی سالم و پایدار در گرو رفتار و برخورد منطقی و ضابطه مند ما با قوانین طبیعت است و هرگونه ناملایمتی ما با طبیعت اثرات مخرب و جبران ناپذیری دارد.

 حجت الاسلام شرف پور به شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم حضور خانواده ها در روز طبیعت، بیان کرد: ۱۳ فروردین در صورت رفتن به طبیعت و تفرجگاه ها، نه تنها نشاط نخواهیم داشت بلکه خود و دیگران را مبتلا به ویروس منحوس کرونا خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین، بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تاکید و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش کرونا و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل  بمانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha