شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شکریان

حجت الاسلام شکریان بر ضرورت باز بودن همه مساجد استان در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نخستین جلسه ستاد عملیات فصل بندگی این اداره کل ویژه ماه مبارک رمضان، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و بر باز بودن همه مساجد شهرهای مازندران در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: برنامه ریزی دقیق همه مساجد استان، هیأت های مذهبی، مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی و کانون های فرهنگی هنری مساجد و فرهنگی تبلیغی برای ماه مبارک رمضان با توجه به رعایت دقیق شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار کرد: مساجد استان در ماه مبارک رمضان فعال هستند و فعالیت ها با توجه  به دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان و فاصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به تجربه بسیار ارزشمند و موفق مساجد، روحانیان، هیأت های مذهبی، گروه های جهادی و فعلان فرهنگی و تبلیغی در برنامه های مناسبتی سال گذشته در پی شیوع این ویروس منحوس کرونا، افزود: مساجد مازندران در ماه مبارک رمضان باز است و درب هیچ مسجدی در شهرهای استان نباید بسته باشد و فعالیت های مساجد هم با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان ضروری است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در ماه ضیافت الله، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان از تمامی ظرفیت های نهادهای فرهنگی و تبلیغی باید بهره گرفت و اهمیت حوزه تبلیغ به ویژه تبلیغ معارف قرآنی و دینی در این ماه بیشتر خواهد بود و مبلغان باید از این ماه عزیز برای ترویج اسلام ناب و تبلیغ معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) بهره برداری کنند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به شیوع این ویروس منحوس کرونا در جهان و جوامع اسلامی، خاطر نشان کرد: ماه ضیافت الله ماه بندگی و عبادت و بهار قران است و بسیاری از بزرگان در تاریخ اسلام در همه بحران ها با دعا و توسل و نیایش از این بحران ها عبور می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند که  به دعا و توسل برای دفع بلا باید متوسل شد و این ماه ضیافت الله می تواند بهترین فرصت برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس کرونا به واسطه توسل و دعا باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha