پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامہ اشفاق وحیدی

حوزه/ امام جمعه ملبورن استرالیا گفت: تزکیه نفس و شخصیت‌ سازی امر لازم و مهم برای قرار گرفتن در مسیر منتظران ظهور است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: شناخت پیام و اهداف نظام مهدویت در دور حاضر اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه ملبورن در استرالیا طی سخنرانی در ویژه برنامه نیمه شعبان و خجسته میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در شهر ملبورن گفت: باید خود را آزمود که تا چه میزان آماده ظهور منجی عالم بشریت عج هستیم، برای درک این موضوع باید پیرو نظام ولایت فقیه بود.

وی افزود: نظام مرجعیت و ولایت فقیه اساس شناخت نظام مهدویت در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: درود میفرستیم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، چرا که پرچم ولایت فقیه و نظام مهدویت را برافراشته نگه داشته‌اند.

وی تاکید کرد: منتظران ظهور باید زیر یک پرچم مقابل دشمنان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی گردهم آمده و قدرت تشیع در جهان برای دفاع از ارزش‌ها و عقاید حقه را برجسته کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی تاکید کرد: وجود مبارک و نازنین امام زمان عج منبع الهام و شناخت مکتب تشیع است، باید به مرتبه‌ای برسیم که به اصحاب و رزمندگان امام عج ملحق شویم اما تزکیه نفس و شخصیت‌ سازی امر لازم و مهم برای قرار گرفتن در مسیر منتظران ظهور است.

وی تاکید کرد: باید به روحیه جوانان انقلابی و پیروان مکتب عاشورا اضافه کرد و آنان را برای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و تشیع آماده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha