جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه / آیت الله سلیمانی، شهید مطهری را الگوی حوزویان دانست و گفت: باید طلاب را با اندیشه های شهید مطهری بیش از پیش آشنا کنیم تا خدای ناکرده در دام اندیشه های انحرافی نیفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، صبح امروز یک شنبه پانزدهم فروردین در دیدار نوروزی مدیر و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان با تاکید بر فراهم نمودن زمینه جذب بیشتر طلاب در مدارس علمیه، گفت: به دلیل واگرایی که دشنمان نسبت به حوزه های علمیه و نهاد روحانیت دارند باید زمینه جذب طلاب در مدارس علمیه بیش از پیش فراهم گردد.

عضو خبرگان رهبری، شهید مطهری را الگوی حوزویان دانست و گفت: باید طلاب را با اندیشه های شهید مطهری بیش از پیش آشنا کنیم تا خدای ناکرده در دام اندیشه های انحرافی نیفتند.

امام جمعه کاشان، تشکیل مرکز خدمات حوزه های علمیه را از برکات تدابیر مقام معظم رهبری دانست و گفت: به برکت نگاه مقام معظم رهبری حوزه به مرکز تربیت نخبگان، کارشناسان، پژوهشگران، مولفین، و ... تبدیل شده است .

آیت الله سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه کاشان مرکز استان نیست، ولی حوزه علمیه این شهرستان از نظر جایگاه علمی، آموزشی و پژوهشی در تراز بعضی از استان های بزرگ کشور است.

۴ هزار طلبه تحت پوشش مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان

حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز، گفت: مرکز خدمات حوزه کاشان در خدمت رسانی به طلاب در  ردیف ده استان برتر کشور قرار دارد

وی با بیان اینکه بیش ۴ هزار طلبه تحت پوشش مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان هستند، افزود: بالغ بر۲ هزار و ۱۷۵ نفر از طلاب تحت پوشش دارای پرونده فعال هستند.

مدیر مرکزخدمات حوزه علمیه کاشان به برگزاری دوره های آموزشی ارتقای سلامت طلاب اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از۱۵۰۰ نفر از طلاب منطقه کاشان در دوره های آموزشی ارتقای سلامت شرکت کردند.

وی اجرای مسابقات فرهنگی طلاب به صورت مجازی، پویش روضه های خانگی، مسابقه کتابخوانی باموضوع حضرت زهر ا(س)، دیدار با زوج های  جوان و خانواده های  چند قلو طلاب مدارس و ... را از فعالیت های فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان در سال گذشته اعلام کرد.

خجت الاسلام یوسفی درپایان به تهیه مستند همسران موفق طلاب در اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: سال گذشته یکی از همسران طلاب در شرایط کرونایی با ایجاد مهد کودک خانگی و پیش دبستانی به صورت مجازی و رایگان اقدام به ثبت نام بیش از ۵۰۰ نفر از فرزندان طلاب داخل و خارج از کشور کرد.

انتهای پیامن

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha