پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار آیت‌الله اعرافی با رئیس مؤسسه امام خمینی(ره)

حوزه/ آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت‌الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت‌الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش: این دیدار که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد،  آیت‌الله اعرافی ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی(ره)، انتصاب آیت‌الله رجبی به ریاست مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) را تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون برای وی را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    سلام انشالله به امید حضور ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوره ششم از استان چهارمحال که با ثبت نام شون از وزارت کشور مایه خشنودی قلب مطهر امام و شهدا و جانبازان و رهبری باشند که قبلاً طی نامه ای برای حضور در ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوره ششم دعوت شده انشالله خدا دلتون راضی کنه که از استان ما احراز صلاحیت بشوید از سمت شورای نگهبان وکاندید استان چهارمحال باشید انشالله به گوش وسمع ونظر حضرت آیت الله رجبی برسد ما ایشان به دلیل انقلابی بودنشان که شاگرد آقای مصباح یزدی رحمه‌الله هستند به معنای واقعی قبول داریم