شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

حوزه/رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در سال های اخیر بیش از ۵۷ هزار قطعه زمین در کشور برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گفت: خوشبختانه در سال های اخیر بیش از ۵۷ هزار قطعه زمین در کشور برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در نظر گرفته شده است.

اوحدی ادامه داد: کار ساخت و تکمیل ۲۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران انجام گرفته است و ان شاء الله کار ساخت ۵۰ هزار واحد دیگر به زودی آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در سفرهای به استان های مختلف کشور مشکلات ایثارگران از نزدیک شناسایی می شود و از این طریق می توانیم بهتر معضلات را شناسایی کنیم، البته مهمترین هدف از سفرهای استانی مهیا کردن زیرساخت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در کشور است و تاکنون کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا، تاکید کرد: در آزمون استخدامی هدف ایجاد یک رقابت سالم بین فرزندان شهداست و تمامی کسانی که در این آزمون شرکت می کنند، استخدام خواهند شد.

اوحدی اعلام کرد: طبق آخرین آمارهای موجود ۱.۷ میلیون ایثارگر در کشور جزو پوشش بیمه تکمیلی دی قرار دارند و این بیمه خوشبختانه تعامل خوبی با جامعه هدف دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    1 0
    چیزی که ما داریم می بینیم این است که این کارها و استخدام ها روز به روز نفرت بیشتری در جامعه ایجاد می کند. استخدام همه افراد شرکت کنند ه در آزمون!!!