جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ امام جمعه خرمشهر، تشکیل کارگروه موانع زدایی از تولید را با حضور مسئولان تراز یک شهرستان پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرمشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور، امروز سه‌شنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: این کارگروه با مشارکت فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل منطقه آزاد اروند، ریاست دادگستری، دادستان و امام جمعه به عنوان اعضای اصلی برای رفع موانع تولید این شهرستان تشکیل شود تا بتوان موانع تولید را در این شهرستان شناسایی و رفع کرد.

وی افزود: مسئولان اجرایی باید برای تحقق شعار «تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» به طور جهادی ورود کنند و ضمن برنامه‌ریزی ستاد، کارگروه‌های لازم را هم تشکیل دهند.

امام جمعه خرمشهر، به ظرفیت‌های تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیاری در خرمشهر مورد غفلت قرار گرفته و یا به نحو احسن از آنها استفاده نمی‌شود که در این راستا باید موانع استفاده از این ظرفیت‌ها بررسی و در مسیر رفع آن گام‌های مؤثری برداشته شود.

حجت‌الاسلام عادل پور خواستار مشارکت آحاد جامعه به ویژه نخبگان برای رفع موانع تولید شد و گفت: آحاد مردم به ویژه نخبگان پیشنهادات و انتقادات و همچنین برنامه‌ها، ایده‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های خود را به نهاد امام جمعه و یا به ستاد و کارگروه‌های مورد نظر این شهرستان ارائه دهند.

وی افزود: با این اقدام می‌توان از نظرات رسیده برای حمایت هر چه بیشتر از صنایع و مانع زدایی تولید نهایت استفاده را کرد و امید است که در سایه تحقق این شعار تمام تحریم‌های تحمیل شده دشمنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha