جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 952151
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
رویداد هنری بشری

حوزه/ رویداد هنری و رسانه‌ای هفته بشری برنامه‌ای مشترک از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران است که اولین دوره آن با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برگزار می‌شود.

سرکار خانم جعفری، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره با فرا رسیدن هفته هنر و رسانه، از اجرای دوره‌های آموزشی در سطح استان خبرداد و اظهارداشت: رویداد هنری و رسانه‌ای هفته بشری برنامه‌ای مشترک از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران است که اولین دوره آن با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان در این رویداد هنری و رسانه‌ای گواهی پایان دوره از طرف معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: کلاس‌های آموزشی در رویداد هنری و رسانه‌ای بشری در قالب‌های برخط (آنلاین) و برون‌خط (آفلاین) در اختیار متقاضیان قرار گرفته و استاد در طول دوره همراه با فراگیران در گروه پاسخگوی سؤالات خواهد بود.

خانم جعفری، با اشاره به موضوعات دوره‌های هنری، بیان کرد: «نقد سینما و تلویزیون»، «ایده پردازی و خلاقیت»، «طراحی گرافیک» و «استاپ موشن» از جمله موضوعات و عناوین دوره‌های رویداد هنری و رسانه‌ای بشری می‌باشد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران خوزستان، آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این رویداد هنری را سه‌شنبه 24 فروردین عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی http://poll.whc.ir/822729 مراجعه کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha