شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مسئول مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گزارشی از فعالیت های مؤسسه انتشارات حوزه‌ ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسن مولایی  با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار و گزارشی از فعالیت های مؤسسه انتشارات حوزه‌ از جمله، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، فروش اقساطی کتاب به طلاب و روحانیون سراسر کشور، دیدار و برگزاری جلسات تعاملی با مدیران سایر انتشاراتی ها و ...، ارائه کرد.

همت و حکمت جایگاه نشر حوزه را ارتقاء می‌بخشد

بر اساس این گزارش: آیت الله اعرافی نیز در این دیدار، ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت اعیاد شعبانیه و سال جدید، از ماه مبارک رمضان بعنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: در این ماه برکات الهی به سوی مؤمنین سرازیر می‌گردد و می‌بایست از این فرصت استفاده نمود.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه اقدامات انجام گرفته در مؤسسه نشر حوزه را مورد تقدیر قرارداده و با بیان این مطلب که نشر حوزه پیشران حرکت‌های حوزه و آیینه تمام نمای تولید حوزه‌های علمیه است، بر اهمیت جایگاه این مؤسسه تاکید کرده و همت بلند همراه با حکمت و برنامه‌ریزی را از عوامل تاثیر گذار در رشد این مجموعه برشمرد.

آیت الله اعرافی تعامل سازنده مؤسسه انتشارات با بخش های صفی و ستادی را امری مهم تلقی کردند و خواستار گام برداشتن به سمت تکنولوژی‌های روز دنیا در عرصه نشر و  کتاب‌ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha