شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، در بازدیدی سرزده از بخش‌های مختلف دادگستری مرکز این استان، توسعه نظام دادرسی الکترونیک را از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی در پیشبرد امور قضایی و ارائه خدمات شایسته به شهروندان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی امروز به صورت سرزده از بخش های مختلف دادگستری مرکز این استان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در جریان این بازدید و در دیدار با رئیس دادگستری و رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی، کارکنان قضایی و اداری، اعضاء و پرسنل شورای حل اختلاف مستقر در این مجموعه سال جدید را تبریک گفت و با اشاره به عملکرد دادگستری بجنورد از زحمات انجام شده در این مجموعه در سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برغم مواجهه با گسترش و فراگیری ویروس منحوس کرونا مجموعه قضایی استان خراسان شمالی عملکرد قابل قبولی را ارائه کرد، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوان با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین بایسته‌های سند راهبردی تحول قضایی شاخص‌های عملکردی را در بخش‌های مختلف بیش از پیش بهبود و ارتقاء بخشید.

جعفری همچنین با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونایی از تغییر ساز و کارها و ساماندهی زیرساخت‌های دادرسی الکترونیک در جریان مناسبات قضایی منطبق و متناسب با نیازسنجی‌ها و در راستای حفظ سلامت ارباب رجوع خبر داد.

وی همچنین توسعه نظام دادرسی الکترونیک را از برنامه‌های مهم دستگاه قضایی در پیشبرد امور قضایی و ارائه خدمات شایسته به شهروندان برشمرد و با بیان اینکه توجه به موضوع سلامت عمومی مردم از اولویت‌های دادگستری کل استان خراسان شمالی است بر ضرورت تداوم و تقویت این ساز و کار در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha