جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هرمزگان

حوزه / مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: از گذشته تاکنون قدیمی ترین رسانه کشور منبر بوده است و مبنای رسانه از حوزه علمیه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، مهران جلائی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه کشور، اولین رسانه فعال را از گذشته منبر های بزرگان بیان و گفت: از گذشته اولین رسانه کشور منبر بوده است و اکنون نیز مهم ترین رسانه همان منبر است.

وی افزود: در سطح حوزه‌های علمیه اقدامات رسانه‌ای بسیار خوبی صورت گرفته است؛ تا جایی که امروز دشمنان نظام خواسته یا ناخواسته به توانمندی رسانه ای حوزه های علمیه اذعان کرده اند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تصریح کرد: شرایط دنیای امروز بر بستر فضای مجازی پایه گذاری شده و مردم امروزه در این بستر زندگی می کنند؛ به همین دلیل فعالیت در این فضا نیازمند اقتضائات خاص خود بوده و صدا و سیما نیز با توجه به اهمیت فضای مجازی معاونت فضای مجازی را تشکیل و آغاز به کار کرده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ریاست سازمان و صدا و سیما، تمامی مراکز اهتمام ویژه ای در زمینه فضای مجازی داشته و زیر ساخت های کار نیز در فضای مجازی فراهم شده است اما با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری همچنان با فقر محتوایی روبه رو هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha