شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هاشم شیرازیان

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: در آستانه ماه میهمانی خدا یک هزار و ۱۰۰ بسته گوشت قربانی اهدایی موسسه حضرت خدیجه(س) شهر قم، با مشارکت و همراهی فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در میان سفره خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی قرار می‌گیرد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، گفت: در آستانه ماه ضیافت الله و آغاز روزه‌داری مؤمنین، با همراهی فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هفتمین رزمایش کمک مؤمنانه و دستگیری از یک هزار و ۱۰۰ خانواده در مناطق مختلف استان انجام می‌گیرد.

وی افزود: این بسته‌های همدلی حاوی گوشت قربانی نذری ویژه طرح قربانی نیمه شعبان است که از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به‌صورت ماهانه به استان‌های مختلف ارسال می‌شود و در خراسان شمالی با مشارکت کانون‌های رابط در شهرستان‌های مختلف استان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

شیرازیان، در ادامه با اشاره به سهم هر شهرستان‌ها دراین‌باره اعلام کرد: ۱۲۰ بسته در شهرستان فاروج، شیروان ۱۵۲ بسته، راز و جرگلان ۴۸ بسته، مانه و سملقان ۱۴۴ بسته، شهرستان گرمه و جاجرم نیز به ترتیب ۹۶ و ۱۲۰ بسته و اسفراین نیز ۱۵۲ بسته را به دست نیازمندان می‌رساند.

شیرازیان همچنین سهم شهرستان بجنورد را اهداء ۳۶۸ بسته گوشت قربانی به خانواده‌های نیازمند در مناطق شهری و روستایی آن اعلام کرد.

وی کانون‌های مشارکت‌کننده و همراه این طرح همدلانه به‌صورت محوری و توزیع‌کننده در شهرستان‌ها را حضرت امام موسی کاظم(ع) فاروج، محبان الزهرا(س) اسفراین، کانون فرهنگی هنری قدر ولایت مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گرمه، کانون‌های امام محمدباقر(ع) جاجرم و کانون فرهنگی هنری رأفت شوقان و کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان معرفی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی، سفیران هدایت، علامه امینی (ره)، امام سجاد (ع)، طریق النور، مهدویت، حضرت علی‌اکبر (ع) و نیز کانون فرهنگی هنری رمضان دراین‌باره به‌عنوان رابط کانون‌ها در مناطق شهری و روستایی بسته‌های گوشت قربانی را در میان سفره نیازمندان قرار می‌دهند.

وی همچنین اعلام کرد: پیش‌ازاین و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال گذشته آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۶ هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha