شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه علمیه استان هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: رسانه ها سلسله جنبانان جریانات معاصر هستند و جریان سازی و ذائقه سازی اذهان عمومی یکی از اقدامات اصلی رسانه‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه استان هرمزگان با اشاره به اهمیت رسانه در عصر حاضر گفت: رسانه ها سلسله جنبانان جریانات معاصر هستند و جریان سازی و ذائقه سازی اذهان عمومی یکی از اقدامات اصلی رسانه‌هاست.

وی ادامه داد: در زمان های گذشته برای فراگیری یک حدیث شما باید چندین روز سفر سخت و طاقت فرسا را تحمل می کردید تا بتوانید یک حدیث را برای نقل کردن فرا بگیرید و باید مدتها نیز تحت آموزش و آزمون بودید تا حدیث را به درستی دریافت و بتوانید نقل کنید، اما امروزه به کمک رسانه و فضای مجازی فرصتی باورنکردنی در زمینه نشر و ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام به دست آمده است.

مدیرمسئول خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: یکی از خبرگزاری های تاسیس شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خبرگزاری رسمی حوزه است؛ خبرگزاری که رسالت خود را نشر معارف اسلامی قرار داده است کار خود را در چند سطح آغاز و دستاوردهای حوزه‌ مقدسه، مکتب اهل بیت علیهم السلام و معارف اسلامی را به زبان های مختلف در دنیا منعکس می کند و رسانه ای برای نشر سریع و موثق معارف اسلامی می باشد.

مدیر مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه تصریح کرد: یکی از مهم ترین رسالت های خبرگزاری حوزه، گسترش پوشش اخبار و نشر معارف است و با توجه به ظرفیت‌های حوزه علمیه استان هرمزگان و اهتمام ویژه مدیریت حوزه استان امروز به فضل خدا شاهد افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه استان هرمزگان هستیم که امیدواریم شاهد توفیقات و ابتکارات و خدمات مبارک این دفتر به اسلام عزیز باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha