جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه / گروه جهادی شهید شیری با همکاری بنیاد بین المللی اربعین حسینی استان و با همکاری و مشارکت حوزه علمیه استان قزوین، با یک تیم هشت نفره جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی و  فرهنگی روز گذشته عازم کشور سوریه شدند.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، مسئول کمیته فرهنگی اربعین حسینی استان قزوین، در جمع پناهندگان سوری مقیم ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهارداشت: شهدا و مدافعان حرم زمینه ساز وحدت وانسجام نظام شیعه شده و اقتدار و عزت شیعی رابه رخ جهانیان کشاندند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم سند واقعی فرمایشات امام مبنی بر «آمریکا شیطان بزرگ است» بوده و در اسناد موجود اعتراف شده که داعش ساخته و پرداخته آمریکا است.

حجت الاسلام افشار، بیان کرد: زمانی می‌توانیم جایگاه شهدای مدافع حرم را درک کنیم که بدانیم شهدا و رزمندگان مدافع حرم چه خطری را از کشور دفع کرده‌اند.

وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم زمانی که دیدند دشمنان اسلام به نام دین و قرآن قصد تجاوز به سرزمین‌های اسلامی را دارند با بصیرت و شجاعت در برابر دشمنان ایستادند و آنان را به عقب راندند.

حجت الاسلام افشار تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خانواده‌های شهدای مدافع حرم وجود دارد، روحیه بسیار بالای آنهاست که از ایمان، باور و اعتقادات دینی نشأت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، گروه جهادی شهید شیری با همکاری بنیاد بین المللی اربعین حسینی استان و با همکاری و مشارکت حوزه علمیه استان قزوین، با یک تیم هشت نفره جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی و  فرهنگی روز گذشته عازم کشور سوریه شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha