دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کراچی میں عظمت معصومین ؑ کانفرنس کا انعقاد، شیعہ سنی ہندو مسیحی رہنماؤں کی شرکت اور خطاب

حوزه/ توسط مجلس وحدت مسلمین سند و کمیته دعا، کنفرانس «عظمت معصومین علیهم السلام» در کراچی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط مجلس وحدت مسلمین سند و کمیته دعا کنفرانس با شکوهی به عنوان «عظمت معصومین علیهم السلام» در کراچی برگزار شد که در آن به نیت آزادی شیعیان ربوده شده دعای توسل قرائت شد.

در این کنفرانس معاون دبیر مجلس وحدت مسلمین پنجاب جنوبی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد اقبال رضوی، معاون مرکزی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حجت الاسلام سجاد شبیر رضوی، اعضای کمیته دعا پروفسور دکتر حکیم سید نصر عسکری، علی حیدر شاه، قمر عباس رضوی، سبطین نقوی و شخصیت هایی از جامعه اقلیت و فعالان اجتماعی نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی خطاب به این کنفرانس گفت: در حالی که از ائمه معصومین علیهم السلام پیروی کنیم، باید علیه یزیدیان زمان نیز اقدامی انجام دهیم. ماه شعبان ماه رحمت و برکت است. این ماه، ماه ولادت ائمه معصومین است، خداوند متعال به برکت این ماه، برکات خاص خود را به بندگان خود عطا می کند.

وی گفت: از سالهای گذشته، خانواده های مفقودین شیعه در انتظار بازگشت عزیزان شان هستند، اما دولت هیچ کاری برای آنها نمی کند و در مانده به نظر می رسد. افراد ناپدید شده در هر جنایتی دست داشته باشند باید به دادگاه ها بیاورند.

وی در پایان از دولت فدرال، رئیس دادگستری پاکستان و رئیس ارتش پاکستان خواست که در اسرع وقت شیعیان مفقود را پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha