سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
علامہ عقیل موسیٰ

حوزه/ رهبر کمیته مفقودان شیعه پاکستان گفت: اگر آزادی افراد ربوده شده در اسرع وقت انجام نشود، تحصن های نمادین در سراسر کشور به تحصن های مستقل تبدیل خواهند شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» تحصن کمیته اقدام مشترک مفقودین شیعه برای آزادی ربوده شده شیعیان همچنان در مقابل مقبره محمدعلی جناح در کراچی ادامه دارد. احزاب مختلف مذهبی و سیاسی شیعه در تحصن حاضر هستند. چهره های برجسته مذهبی، سیاسی، اجتماعی و روزنامه نگاری کشور با شرکت در تحصن با خانواده آنان ابراز همبستگی کردند و تعداد شرکت کنندگان در تحصن به طور پیوسته در حال افزایش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عقیل موسی، رهبر کمیته اقدام مشترک برای مفقودان شیعه پاکستان گفت: اعتراض ما تا زمانی که جوانان ما آزاد نشوند، ادامه خواهد یافت. این خواست قانونی ما است و ما عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: جنبش اعتراض آمیز برای آزادی افراد ربوده شده، اکنون وارد مرحله دوم خود شده است که طی آن یکسری تحصن های نمادین در بزرگراه های مختلف کشور روز یکشنبه هفته دوم نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اگر افراد ربوده شده آزاد نشوند، تحصن های نمادین به دائمی تبدیل خواهند شد، گفت: اگر آزادی افراد ربوده شده در اسرع وقت انجام نشود، تحصن های نمادین در سراسر کشور به تحصن های مستقل تبدیل خواهند شد.

وی اظهار داشت: میهن پرستی در رگ های ما است و عشق به پاکستان هنوز هم در جمع های ما از طریق شعارهای میهن پرستانه دیده می شود. نقش ناعادلانه نهادهای دولتی نمی تواند ما را از کشور دور کند. برخی از مفقودان بیش از شش سال هست که مفقود شده اند و برخی از آنها از مدت ده سال مفقود هستند. درمیان آنان جوانی است که اخیرا ربوده شده و فرزند شش ماهه ای دارد و خانواده هایشان در گرمای شدید با ما در تحصن هستند.

وی در پایان گفت: افزایش تعداد شرکت کنندگان در تحصن به صورت روزانه بیانگر حمایت از خواسته های ما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha