جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمید رفیعی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مساجد و امامان محلات می‌توانند در رفع مشکلات و معضلات جامعه نقش ایفا کنند و این کارکرد مسجد در طراحی مهرواره ملی «محله همدل» به‌خوبی دیده‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مدیران و سرپرستان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها که با موضوع برنامه‌ریزی عملیات رمضان ۱۴۴۲ برگزار شد، ضمن تقدیر از طراحان و برگزارکنندگان مهرواره ملی «محله همدل» اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و استفاده از توان بالقوه نیروهای مردمی و جهادی است.

وی با تاکید بر این‌که مسجد سنگر است، افزود: مساجد و امامان محلات می‌توانند در رفع مشکلات و معضلات جامعه نقش ایفا کنند و این کارکرد مسجد در طراحی مهرواره ملی «محله همدل» به‌خوبی دیده‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف به‌ویژه رسانه‌ها و فضای مجازی روی به ناامید کردن مردم و ترویج و نشر یأس کرده‌اند که این احساس ناامیدی از خود در بین مردم رواج پیدا می‌کند، لذا با یادآوری‌های کوچک می‌توان از موفقیت‌ها و امیدها را تااندازه‌ای در بین مردم جریان داد.

وی تصریح کرد: تمرکز اصلی مهرواره محله همدل بر احیای ظرفیت عظیم جوانان و میدان دادن به آن‌ها است تا با ایجاد امید و انگیزه برخی مسائل و معضلات محلات حل شود تا علاوه بر ترویج امید، باعث انگیزه برای ادامه مسیر شود.

حجت‌الاسلام رفیعی تأکید کرد: مهرواره ملی «محله همدل» در ماه مبارک رمضان و در سرتاسر کشور به‌ویژه استان خراسان شمالی با جدیت برگزار می‌شود تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط و دارای انگیزه و امید باشیم.

وی با بیان اینکه مهرواره «محله همدل» بر پایه تقویت نشاط و روحیه همدلی طراحی شده است، گفت: تقویت روحیه نشاط، خودباوری و همدلی برای گشایش امور و حل مسائل و معضلات محلات توسط خود مردم با ابتکار و همت اهالی از مهم‌ترین اهداف مهرواره محله همدل است.

شایان‌ذکر است فعالان مسجدی به‌ویژه امامان محلات برای شرکت در این مهرواره لازم است با ثبت‌نام از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۱۲، گزارش فعالیت‌های محله خود را به دبیرخانه مهرواره «محله همدل» ارسال کنند و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha