جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / انعقاد تفاهم نامه حوزه های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی

حوزه/ دکتر احمد حیدری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی شدن سند اسلامی سازی دانشگاه ها در دوران مدیریت جدید آن به دنبال ایجاد ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با حوزه های علمیه در عرصه های مختلف علمی و تربیتی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر احمد حیدری در جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه های علمیه که ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد به نمایندگی از مدیران این دانشگاه ضمن برشمردن محورهای اصلی تفاهم نامه گفت: سند اسلامی شدن دانشگاه ها سال هاست که به دانشگاه ها ابلاغ شده اما متأسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی شدن این سند در دوران مدیریت جدید آن به دنبال ایجاد ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با حوزه های علمیه در عرصه های مختلف علمی و تربیتی بوده است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فرصت مطالعاتی و دوره های کوتاه مدت از برنامه های موجود در این تفاهم نامه است.

وی گفت: برای تولید محتوای علمی و دینی مبتنی بر منابع و آموزه های دینی نیز مقرر شده است کارگروه ویژه ای تشکیل شود.

حیدری تصریح کرد: به دنبال تعریف همکاری های مشترک بین حوزه های علمیه و واحدهای دانشگاه آزاد در سطح شهرستان های کشور نیز هستیم.

وی افزود: موضوع دیگری که در این تفاهم نامه مد نظر قرار گرفته پشتیبانی از تولید در عرصه نیروی انسانی است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: ما می خواهیم با همکاری حوزه های علمیه به تولید محتوای مجازی در راستای مدیریت فضای مجازی و تربیت دینی بپردازیم.

دکتر حیدری خاطرنشان کرد: مدت اجرای این تفاهم نامه ۴ سال در نظر گرفته شده است و تشکیل کمیته های اجرایی و جلسات کارشناسی مشترک از برنامه های آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha