پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: همه کاندیداها تا آخرین مرحله انتخابات، صبر، اخلاق و قانون‌مداری پیشه کنند و اگر چنانچه اشکالی در روند انتخابات دیدند از طریق قانون پیگیری کنند.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: ملاک و معیار رعایت دقیق قانون و بستر لازم برای مشارکت گسترده و باشکوه مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات موجب قدرت نظام‌ اسلامی و مایه ناامیدی دشمنان این آب و خاک خواهد شد..

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: انتخابات میثاق همدلی و همبستگی ملی است که امسال بار دیگر توسط ملت ایران اسلامی در خرداد ماه سال جاری به نمایش گذاشته خواهد شد .

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امیدواریم که همه با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشتی که در دست خود مردم است، نشان بدهند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کرد و باهوشیاری و مقاومت توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: همه کاندیداها تا آخرین مرحله انتخابات، صبر، اخلاق و قانون‌مداری پیشه کنند و اگر چنانچه اشکالی در روند انتخابات دیدند از طریق قانون پیگیری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha