جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مطالبه گری از مسئولان، اصلی‌ترین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر است و باید مردم خود را بازوی نظارتی بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در دیدار دبیر و معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ضمن تاکید بر افزایش گروه‌های جهادی مطالبه‌گری در سطح استان گفت: باید مطالبه گری تخصصی را در سطح جامعه افزایش دهیم و آن را تبدیل به نهضت مطالبه گری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عدالت خواهی و تبدیل آن به خواست عمومی در جامعه، افزود: علت کمتر توسعه یافتن مناطق ما در سطح استان و کشور مطالبه گر نبودن مردم است، خصوصاً افراد تحصیلکرده باید نسبت به تخصیص بودجه‌های استانی و شهرستانی در سطح کشور حساس باشند و همراه مسئولین، پیگیر حقوق اجتماعی و رفاهی باشند و آن را از مسئولین بالادستی مطالبه نمایند

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: مطالبه گری باعث می‌شود تا تمامی افراد جامعه حس مشارکت پذیری در آن‌ها تقویت شود و خود را نیز جزئی از بازوی نظارتی و شفاف‌سازی بدانند؛ دانشجویان بازوهای قوی شما برای احصای سند اسلامی دانشگاه‌ها هستند و بایستی اصلی‌ترین خواسته‌ای که ستاد امر به معروف در دانشگاه‌ها دنبال می‌کند را ادامه دهند.

 حجت الاسلام کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های تخصصی صورت گرفته در ستاد شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف است و با اولویت بندی روی آن‌ها متمرکز می‌شویم.

حجت الاسلام کریمی افزود: راه اندازی گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های گوناگون تخصصی، بهترین مسیر برای پاسخگو نمودن مدیران متخلف و کم کار است‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha