جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید احمدرضا شاهرخی - لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جریان سازی دینی و فرهنگی سالم از رسالت های مهم روحانیون است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در جمع مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه ماه  رمضان ماه بهره گیری از فضلیت های اخلاقی و انسانی است، گفت: این فضیلت ها از درون حوزه های علمیه می جوشد و باید مبلغان برای ارتقا اخلاق قرآنی در جامعه رسالت دینی خود را  با اخلاص و سعه صدر انجام دهند . 

وی با اشاره به اینکه روحانیون امین و پناهگاه مردم هستند، افزود: روحانیون و طلاب با ارتباط مردمی در جامعه سعی دارند سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند . 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه جریان سازی دینی و فرهنگی از رسالت های مهم روحانیون است، گفت: روحانیون باید مساجد را کانون تعلیم و تربیت قرار دهند و د در راستای تولید محتوای دینی و فرهنگی تلاش خود را بکار گیرند . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مبلغان و روحانیون باید جوانان را جذب مساجد و مراکز دینی کنند، بیان داشت: روحانیون باید با استفاده از شیوه ها و روش های خلاقانه در این رسالت کوشا باشند . 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر لزوم برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی طلاب و روحانیون تاکید کرد و گفت: مبلغان و روحانیون باید موفقیت های یکدیگر را تبادل نظر کنند  و چالش های پیش رو را در جلسات مورد بررسی قرار دهند . 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید اقدامات حوزه های علمیه ارتقا یابد و در راستای گسترش فرهنگ دینی برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha