پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین نجم، گفت: ماه عزیز رمضان، فرصتی است تا قدم‌های خود را در مسیر تهذیب نفس و تقوای الهی محکم و استوار نموده و نقش موثری در تمدن سازی مهدوی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: امید است با عنایات خاص الهی، حمایت معنوی و مادی هیئت محترم امناء، اساتید معزز، طلاب گران‌قدر و کادر خدوم و خستگی‌ناپذیر مدارس علمیه خواهران استان، در این ماه سراسر نور و برکت ، شاهد درخشش شما در همه عرصه‌ها اعم از علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم.

وی، با اشاره به فرصت معنوی ماه مبارک، ادامه داد: این ماه عزیز، فرصتی است تا قدم‌های خود را در مسیر تهذیب نفس و تقوای الهی محکم و استوار نموده و نقش مؤثری در تمدن سازی مهدوی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم، در بخش پایانی پیام خود، آورد: فرصت مواقیت استجابت دعا خصوصاً شب‌های قدر را غنیمت شمرده، با مدد از ائمه اطهار(ع)خصوصاً امیرالمؤمنین علی(ع) و کریم اهل‌بیت آقا امام حسن مجتبی(ع)، تعجیل در فرج امام زمان(عج) و دفع و رفع کلیه بلیات را از خداوند منان مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha