چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راضیه سلطان عباسی ندوشن

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از راه اندازی انجمن زن و خانواده در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان اظهار داشت: دین مبین اسلام برای تمام مراحل زندگی انسان و همه اقشار اجتماع پاسخی صحیح و جامع دارد و امروز نیز با وجود مسائل و مشکلات متعددی که در حوزه زنان و خانواده در همه جوامع وجود دارد پاسخ‌گویی صحیح به این نیازها ضروری به نظر می رسد.

وی در خصوص یکی از اهداف راه اندازی انجمن زنان و خانواده در حوزه خواهران هرمزگان بیان کرد: امروز با توجه به هجمه های وسیع دشمن بر خانواده و قشر زن در جامعه لزوم راه‌اندازی پایگاهی برای رصد، وضعیت سنجی و پاسخ به نیازهای خانوادگی خصوصا از طریق مراکز دینی بیش‌ از پیش بوده و امید است فعالیت های این انجمن بتواند حداقل در این استان گامی در این راستا بردارد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان، تصریح کرد: هم اکنون و با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ این انجمن در مدیریت استان و همچنین در مدارس کار خود را آغاز کرده اند و دبیران مشخص شده و تمامی برنامه ها و مسیرها برای رفع آسیب های حوزه زن و خانواده به یاری الهی پیش خواهد رفت. 

خانم عباسی ندوشن خاطر نشان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان از طریق مراکز مشاوره، انجمن های زن و خانواده و مراکز نیکوکاری کوثر در مدیریت و در مدارس آماده پاسخگویی به نهادها و همچنین طلاب و خانواده های آنان در زمینه های دینی، اخلاقی، مشاوره، مشکلات خانوادگی، اجتماعی و حتی نیازهای اقتصادی در حد توان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha