شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 953622
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲
تصاویر/ آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان شوشتر

حوزه/ آئین معارفه امام جمعه جدید شهرستان شوشتر با حضور مسئولان استانی در مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آئین معارفه امام جمعه جدید شهرستان شوشتر، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و مسئولان شهرستان شوشتر برگزار شد، حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب پور به عنوان امام جمعه جدید شهرستان شوشتر معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در بخشی از این مراسم، اظهار کرد: خدمت مسئولان به مردم همچون پازلی است که هر کدام از مسئولان قطعه‌ای از این جورچین را تشکیل می‌دهند؛ ازاین‌رو باید تک‌تک قطعات این پازل تکمیل باشد تا بتوان خدمت کاملی ارائه کرد.

لازم به ذکر است، اواخر سال گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکرالله سلیمانی، امام جمعه سابق شهرستان شوشتر، در یک سانحه رانندگی، دار فانی را وداع گفت.

هم اکنون نیز حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب پور، از روحانیون فعال و مدیران نامدار حوزه علمیه، که سوابقی همچون مدیریت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و مسئولیت سپاه خاتم الاوصیاء استان خوزستان در پرونده کاری خود دارد، به عنوان امام جمعه جدید شهرستان شوشتر معرفی شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha