سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 953734
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
امام جمعه تبریز

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: برخی کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت گرفته و احتمال دارد از این نرم افزار نقش آتش بیار معرکه استفاده شود، لذا ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: امروز اولویت و فوریت جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین نیازهای معیشتی است. 

وی افزود: از جمله دستورات فردی پیامبر اکرم در خطبه شعبانیه به مسلمانان، یادآوری آخرت، توبه به درگاه الهی، دعا، استغفار، سجده های طولانی، صلوات بر محمد و آل محمد و تلاوت قرآن در ماه رمضان است.

امام جمعه تبریز گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه آفرینی های نیروهای زمینی هوایی دریایی و پدافندی ارتش است.

وی اضافه کرد: زمین یکی از شگفتی های آفرینش و بستر حیات پایدار است و روز زمین پاک، فرصتی برای تأمل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین است و در روز زمین پاک، صرفه جویی در استفاده از کاغذ، مراعات در مصرف آب و مدیریت زباله باید بیشتر مورد توجه مردم باشد

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تصریح کرد: آغاز غنی‌سازی ۶۰درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر توسط ایران، یک پاسخ قاطع و مناسب است، تا کشور با دست پر بر سر میز مذاکره برود.

وی گفت: پاسخ سخت به خرابکاری ها و از بین بردن جریان نفوذ دو مطالبه مهم افکار عمومی بعد از خرابکاری اخیر در نطنز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: آمریکا در صدد است با کشاندن دولت عراق به جرگه هم‌پیمانان خود، به زعم باطل خودش، زیر پای ایران را خالی کند. کمک‌های وعده داده شده و نیز وعده تامین برق عراق و دیگر قراردادهای اقتصادی، در همین راستا تلقی می‌شود.

وی گفت: برخی کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت گرفته و احتمال دارد از این نرم افزار نقش آتش بیار معرکه استفاده شود، لذا ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha