پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده-هرمزگان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: در گام دوم باید روشن کنیم که به دنبال چه چیزی هستیم و برای دانستن مسیر باید جامعه نخبگانی، بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین و آن را به گفتمان حاکم تبدیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم به ما یاد آور شده است که با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی همچنان بر سر ارزش ها ایستاده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: انقلاب اسلامی ایران در دورانی که شعارهای شوروی و انقلاب کبیر فرانسه در حال رواج بود، ظهور کرد و توانست تحولاتی را در دنیا رقم بزند و همچنان نیز بر سر آرمان های اصلی خود مانند «نه غربی و نه شرقی» ایستاده است و خدمتگزاری به مستضعفین در اولویت قرار دارد.

امام جمعه بندرعباس ادامکه داد: آرمان انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان و عدالت خواهی است و با گذشت سالیان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی مردم از شعارهای انقلاب صیانت و حفاظت می کنند.

وی ادامه داد: در گام دوم باید روشن کنیم که به دنبال چه چیزی هستیم و برای دانستن مسیر باید جامعه نخبگانی، بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین و آن را به گفتمان حاکم تبدیل کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی توانست قلعه و دژی که استکبار جهانی دور خود کشیده است را شکست دهد و شاهد بودید قدرت پوشالی شرق و غرب را کنار گذاشت و باشعار «نه غربی و نه شرقی» نشان داد می‌توان بدون وابستگی به جریان قدرت حاکم بر دنیا، با اتکا به آرمان های اسلام زیست عزتمندانه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس غرب و شرق دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما انقلاب تمام کلیشه ها را شکست و شعار های جدیدی را در دنیا مطرح کرد و نشان داد مستضعفان عالم می توانند نقش آفرینی کنند. نمونه شعارهای انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی کشورهای منطقه به شکل واضع قابل مشاهده است.

انتهای پیامک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha