جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعزام

حجت الاسلام والمسلمین مومنی از اعزام طلاب و روحانیون جهادی اصفهانی به بیمارستان های کرونایی همزمان با آغاز ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و آغاز موج چهارم فراگیری ویروس کرونا در سطح کشور و استان و به تبع افزایش مبتلایان به بیماری کرونا، مسئولین علوم پزشکی استان اعلام نیازمندی به حضور طلاب و روحانیون جهادی برای کمک به کادر درمان کردند.

وی با بیان اینکه براین اساس قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان همچون گذشته خود در مسیر خدمت رسانی و کمک به کادر درمان استان، به این اعلام نیازمندی پاسخ مثبت داد، تصریح کرد: اولین گروها از طلاب و روحانیون جهادی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان (بزرگترین بیمارستان کرونایی استان) اعزام شدند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اعلام خبر اعزام قریب به ۱۰۰ نفر از روحانیون و طلاب خواهر قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان تا پایان ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد:  کمک به کادر درمان که این روزها به دلیل شیوع ویروس، بسیار خسته هستند و اجرا و انجام برنامه های فرهنگی و روحیه دهی به بیماران کرونایی از جمله وظایف این گروه اعزامی از حوزه علمیه اصفهان است.

وی افزود: طلاب وروحانیون جهادی داوطلب برای حضور در بیمارستان های کرونایی و انجام خدمت رسانی، می توانند از طریق کانال ایجاد شده در پیام رسان ایتا به آدرس gharagah_jahadi @ و یا شماره  تلفن ۰۹۱۳۸۲۷۴۲۰۰ حجت الاسلام سیاوشی اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه فرصت تبلیغی برای مبلغین وروحانیون در ماه رمضان امسال به دلیل تشدید محدودیت ها به صورت فیزیکی نیست، خدمت به خلق و خدمت به بیماران مهمترین وجه تبلیغی می تواند باشد که بیشترین اجر معنوی و اخروی را خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha