چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: ۲۰ هزار رأی اولی در انتخابات ۱۴۰۰ قم حضور دارند که ظرفیت مهمی در افزایش مشارکت در این رویداد بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیژن سلیمان پور امروز در حاشیه جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات، اظهارکرد: اصحاب رسانه دارای جایگاه مهمی در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی و تولید محتوا در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه ۲۰ هزار رأی اولی برای شرکت در انتخابات پیش رو در قم وجود دارد، گفت: تمامی رسانه‌ها و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید تلاش کنند تا انتخابات آتی انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اینکه کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای قم در هیئت‌های اجرایی به پایان رسید و به هیئت‌های نظارت ارسال شد، افزود: هماهنگی‌های خوب بین هیئت‌های اجرایی نظارت و بازرسی انتخابات وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کرونایی امسال تعداد صندوق‌های اخذ رأی ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش خواهد یافت، ادامه داد: برقراری عدالت و انصاف تبلیغات در اماکن عمومی وظیفه کمیته اطلاع رسانی است و هرگونه بنر تبلیغاتی پس از تأیید این کمیته، مجوز نصب در اماکن عمومی را خواهد داشت.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha